درمان ارتودنسی ، از درمانهای گران قیمت می باشد ، که با توجه به نوع پیچیدگی درمان و دستگاههای ارتودنسی ، هزینه متفاوتی خواهد داشت. در برخی موارد با توجه به نوع مشکل ممکن است نیاز به جراحی ارتوگناتیک (زیبایی فک) باشد. متخصص ارتودنسی در ابتدای درمان وضعیت دندانها را تشریح نموده ، بهترین روش درمانی را پیشنهاد می کند و هزینه های مربوط به آنرا نیز به شما اعلام می نماید. توجه داشته باشید ، در ارتودنسی هزینه درمان معمولا بصورت اقساط و در مراحل مختلف از بیماران دریافت می شود. در مورد نوع درمان خود و هزینه آن با دکتر یاغچی تبریزی مشورت نمایید.

مباحثی تحت عنوان ارتودنسی ارزان  و  ارتودنسی بهینه یا ارتودنسی سریع ، مباحثی تجاری می باشند. زیرا ارتودنسی درمانی است که در در بازه زمانی و با حرکت ملایم دندانها به موقعیت صحیح ، ناهنجاری را درمان می کند. در برخی مراکز با استفاده از مواد درجه 2 و بی کیفیت چینی ، هزینه کمتری تعریف می کنند که به دور از واقعیت  بوده ، معمولا نتیجه مناسب حاصل نمی شود.

پیچیدگی مشکل ،از بیماری نسبت به بیمار دیگر متفاوت است. در مورد نوع مشکل و هزینه آن با ما تماس بگیرید.

 

دکتر مسعود یاغچی تبریزی

دکتر مسعود یاغچی تبریزی

متولد١٣٥١فارغ التحصيل دندانپزشكي از دانشگاه علوم پزشكي تبريزدر سال ١٣٧٦ و فارغ التحصيل رشته تخصصي ارتودنسي از دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در سال ١٣٨٣ . داراي بورد تخصصي در درمان ناهنجاريهاي فك و صورت . عضو انجمن ارتو دنتيستهاي ايران . عضو انجمن ارتودنتيستهاي آمريكا

ادامه مطلب